تابلوسازي

دانلود فيلم,فيلم عاشقانه

تابلوسازي

۱۸ بازديد

با توجه به پيشرفت هاي عصر جديد و دگرگوني هايي كه در ابعاد مختلف زندگي نوع بشر رخ داده است ، بي شك امروزه ديگر اهميت تبليغات بر همگان روشن است. از اين رو افراد در هر شغل و صنفي همواره در تلاشند تا با پرداختن به اين مهم ، به كسب و كار خود رونق داده و آن را بهبود بخشند.

تابلوسازي

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه يا شركت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه كاري شما به حساب مي آيد. بايد حداكثر دقت لازم را داشته باشيد كه مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور كل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باكس،تابلو نئون پلاستيك ،تابلو چلنيوم ،تابلو كامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيكي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلكسي   وتابلو فلكسي فيس مي باشد.

تابلوسازي

اولين مورد براي داشتن يك تابلو مناسب و زيبا لازم است تابلو متناسب  با نوع حرفه و شغل ،چهارچوبي تعريف شده داشته باشد . از يك موسسه تبليغاتي ويا يك تابلو ساز در اين زمينه راهنمايي بخواهيد .در تابلو هاي محيطي از متني مختصر و مفيد ،كارا و پر اهميت استفاده كنيد .بايد دقت داشته باشيد موقيعت مكاني مغازه شما رابطه مستقيم با انتخاب متن و تصاويري دارد كه در تابلو به كار رفته است.

دومين مورد انتخاب رنگ متناسب و جذاب براي جلب مشتريان است،كمك گرفتن از بهترين رنگ و روانشناسي رنگ ها تاثير بسيار زيادي در تبليغات محيطي را دارد ،كه ميتواند ذهن هر رهگذري را به خوبي درگير كند ،هميشه به تركيب رنگ هاي هم خانواده  دقت كنيد. البته بعضي اوقات تابلو ساز نسبت به موقيعت از رنگ هاي متضاد استفاده مي كند كه در زمينه علم رنگ مبحثي جدا را دارد. در اين زمينه از طراحان با تجربه و تحصيل كرده در زمينه گرافيك مشورت بگيريد. مي توانيد با استفاده از يك طراح حرفه اي تركيبي از رنگ هاي سرد و گرم را ايجاد كنيد كه باعث نتيجه مطلوب در نتيجه كار تابلوسازي خواهد شد.

سومين مورد  استفاده از نور پردازي و افكت هاي نوري مناسب  با تابلوسازي كه در انواع مختلفي ارائه مي شود، است. تابلو هاي چلنيوم و لايت باكس همانند تابلو هاي فلكسي فيس از نور پردازي زيباتري بهره ميبرند .اين تابلو ها كه از منبع تغذيه براي تامين روشنايي استفاده مي كنند ،دوام بيشتري به بقيه تابلو ها در نور پردازي دارند و زيبايي آنها به مراتب بيشتر از بقيه تابلوها مي باشد.

چهارمين مورد حجم دادن به تابلو ها مي باشد.  امروزه با پيشرفت صنعت چاپ و صنعت چاپ سه بعدي و ورود آن به صنعت تابلو سازي شاهد ايده هاي جديد ي در اين زمينه مي باشيم. تابلو چلنيوم و پلاستيك و انواع فلز نيز با استفاده از دستگاههاي پيشرفته و دست هنرمند تابلوساز وارد عرصه جديدي از زمينه حجيم سازي شده است .

براي سفارش و كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت گروه تابلوسازي الماس مراجعه نماييد.

شماره تماس ۰۹۱۴۴۱۱۸۳۳۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.