آماده سازي براي پيوند مو

دانلود فيلم,فيلم عاشقانه

آماده سازي براي پيوند مو

۱۷ بازديد

آماده سازي براي پيوند مو - راهنماي جراحي كاشت مو- بخش ۱

قبل از عمل جراحي كاشت مو، مشاورين ما در كلينيك جلوه ماندكار، تمام دستورالعمل هاي لازم را به شما ارائه مي كنند. اين دستورات ممكن است با توجه به نوع روش كاشت مو، (FUT يا FIT يا تركيبي) كمي تفاوت داشته باشند، اما عمل به آنها در موفقيت نتيجه كاشت مو بسيار مهم است.

بعضي از دستورات مشترك در تمام انواع كاشت مو، به شرح زير است:

* سيگار كشيدن را حداقل 24 ساعت قبل از عمل جراحي متوقف كنيد. سيگار كشيدن مي تواند بر اثر زخم و ترميم آن تاثير زيادي بگذارد و همچنين بهبودي شما را تحت تأثير قرار دهد. اگر نكشيدن سيگار، شما را آزار نمي دهد، تا ۷ روز بعد از عمل جراحي آن را متوقف كنيد.

* از سه روز قبل از جراحي، الكل مصرف نكنيد. بهتر است اگر يك هفته قبل از عمل جراحي، نوشيدن الكل را متوقف كنيد.
* نياز به اصلاح يا تراشيدن سر قبل از روز عمل نيست. تكنسين هاي كلينيك، قبل از شروع عمل، اين كار را انجام مي دهند.

* پيشنهاد مي شود پوست سر خود را حدود يك يا دو هفته قبل از عمل جراحي ماساژ بدهيد. اين كار را براي حداقل 10 دقيقه در روز يا حداكثر 30 دقيقه در صورت امكان انجام دهيد. اين عمل به تسكين و ترميم پوست كمك شاياني مي كند و به جريان خون در منطقه سر بهبود مي بخشد.

* اگر شما از ماينوكسيديل استفاده مي كنيد، حتما مشاور و پزشك كلينيك را از اين امر مطلع كنيد.

* ممكن است توصيه شود قبل از عمل، از آنتي بيوتيك ها استفاده كنيد تا از ابتلا به عفونت جلوگيري شود. در صورت وجود حساسيت يا مورد خاصي، حتما مشاور و پزشك كلينيك را مطلع سازيد.

آماده سازي براي پيوند مو - راهنماي جراحي كاشت مو- بخش ۲

* دو هفته قبل از عمل جراحي، مصرف آسپرين يا داروهاي ضد التهاب، مكمل هاي مولتي ويتامين / معدني يا مكمل هاي گياهي را متوقف كنيد. اگر در اثر بيماري خاصي، نياز به مصرف دائمي اين داروها داريد، حتما آن را به اطلاع پزشك و مشاور كاشت مو برسانيد. قبل از عمل كاشت مو خود، با پزشك معالج خود در اين زمينه مشورت كنيد.

* دو هفته قبل از عمل از مصرف داروهاي ضد افسردگي، بتا بلوكرها و داروهاي رقيق كننده ي خون خود داري كنيد. اگر در اثر بيماري خاصي، نياز به مصرف دائمي اين داروها داريد، حتما آن را به اطلاع پزشك و مشاور كاشت مو برسانيد. قبل از عمل كاشت مو خود، با پزشك معالج خود در اين زمينه مشورت كنيد. از مشاورين و پزشك كلينيك بخواهيد در مورد داروهايي كه مي توانيد و نمي توانيد در زمان عمل كاشت مو استفاده نماييد به شما اطلاعات كافي بدهند.

كاشت خوب و نتيجه ي عالي، بستگي به سن شما دارد. در كلينيك جلوه ماندگار، مشاور و پزشك شما، در اين مورد با شما گفتگو خواهند كرد و ممكن است از پذيرش شما به خاطر سن پايين يا بالا، اجتناب بورزند. دقت كنيد كه اين مسأله، در كيفيت عمل كاشت مو و نتيجه ي آن بسيار مهم است.

پس از جراحي چه اتفاقي مي افتد؟
بعد از جراحي، به شما يك دستورالعمل براي بعد از عمل جراحي در مورد خوراكي ها و داروها و اعمالي كه در جراحي شما مؤثر هستند داده مي شود. در انجام و پيروي از آن دقت لازم را داشته باشيد.

مهم ترين و شايع ترين خطري كه براي شما ممكن است اتفاق بيفتد، اصابت سر شما به چيزي است. مخصوصا زماني كه سوار ماشين و يا پياده از آن مي شويد. در اين زمان، بيشترين دقت شما، ضامن كيفيت و نتيجه عمل كاشت مو شماست.
پيشنهاد بسيار خوبي است كه چند روز بعد از كاشت را از كار مرخصي گرفته و استراحت كنيد. سر شما دچار درد و تورم خواهد شد و احتمال زياد نياز به مصرف مسكن خواهيد داشت. به اين ترتيب براي از بين بردن اين وضعيت و اجازه دادن به درمان زخم خورده، زمان به دست خواهيد آورد. قبل از روز عمل كاشت مو، اين مسأله را برنامه ريزي كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.